Kau bikin panas la kawan




* kau bikin aku kusut la
* hari ini eiqa di buat serupa hanjeng oleh someone yg aggap diri dy serupe malaikat yg xpernah buat salah .. hanya kerana tiada cinta di hati eiqa untuk kawan dy ..


* Shahezan bin Salleh
* my first love .. dengan air mate yg mengalir .. jujur eiqa kate eiqa still syg dy weyhh ! .. tp kawan kau kate eiqa buat kau merana .. oke fine .. eiqa salah
* jaga diri awak elok2 k :') .. mungkin kita xd jodoh .. awak kena ingat tu yew .. selamanya xd sape yg boleh ubah awak dalam hati saya .. sebab awak MY FIRST LOVE ~

# kawan awak lebih sayangkan awak dari sy kan :')

* hari ini .. gare2 awak .. saya da xboleh contact awak lg
* hari ini .. gare2 awak .. saya kena buang jauh2 awak dari hati saya
* hari ini .. gare2 awak sy dihina
* hari ini .. gare2 awak saya dihukum
* hari ini .. gare2 awak jugak lah saya digelar BOHSIA

# tapi xp .. kerana hari ini .. gare2 awak jugak saya tahu sape kawan and sape lawan dan saya tahu niat awak selama awak couple dengan saya .. kawan awak telah menerangkan mata dan hati saya bagaimana diri korang sebenarnya .. TERIMA KASIH AWAK SEBAB SEDARKAN SAYA :)


* picx ni saya buat masa saya dapat hadiah dari awak ..
* saya xpernah tunjuk sape2 kecuali jaha .. coz dy ad mase eiqa edit pic ni ..
* tengs ya bg hadiah ni kat saya :)


* dengan ini secara rasminya .. awak dikeluarkan dari 3 kotak terpenting dalam hidup eiqa

* kotak cinta
* kotak hati
*kotak fikiran

* terima kasih lagi sekali yew awak dan kepada my bestiee


* aque tersentuh gila dengan reaksi korang ble aku cite n share pasal bnde ni ..

* Jaha : Macam bagus j dye nak pggil kau bohsia
* Nabila : ape dy boleh buat kat kau .. pape kite repot la
* Arfa : kau begitahu ayah kau j .. dia boleh tolong nanti

* terima kasih coz sggup bazirkan kdit korag demi aku :) .. tengs again .. coz xkate " aku xnk masuk campur hal kau " kat aku .. malah give me support .. xley bla la ayat arfa bila eiqa kate takut nak kua .. 
" xpayah keluar ! nak SPM ! " 
 kite tahu la >.< .. hehex ..

* so setiap orang kena pandai pilih kawan .. n ketika kita mempunyai masalah .. ketika itulah kita akan sedar siapa yang bersama kita .. dan ingat .. kawan yang bersama kita ketika itu adalah kawan yg terbaik diciptakan untuk kita :)

wassalam ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...